תקנון האתר

DIGINET מתמחה בפיתוח פתרונות דיגיטליים מתקדמים לאירועים ולעסקים בעולם המדיה והסלולאר למכשירים חכמים ותומכים. (להלן: "DIGINET"). האמור בתקנון DIGINET מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מכוון לנשים ולגברים כאחד.
השימוש במוצרי DIGINET ובכל התכנים הנשלחים לטלפונים ניידים, חכמים ותומכים ולמחשבים, כפופים לתקנון המפורט להלן. אנא קרא בעיון והקפדה תנאים אלו, שכן תחילת ההתקשרות והשימוש עם DIGINET מעידים על הסכמתך ואישורך בתנאי שימוש אלה. כדי להימנע מאי נעימות, מומלץ לקרוע בעיון את התקנון כולו.
המוצר של "DIGINET" מספק לכם את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לשליחת הזמנה דיגיטלית חכמה שתספק לאורחים חוויה ייחודית לאירוע שלכם שתלווה אותם בכל מקום, בנוסף לרשותכם מערכת מתקדמת לניהול האירוע (להלן "ההזמנה"). ההזמנה מיועדת לחתונות, חינות, בריתות, בר/ת מצווה וימי הולדת.
יובהר כי ההזמנה מותאמת אך ורק למכשירים חכמים מדור 3 ומעלה ומחשבים בעלי קישור אינטרנטי שאינו מוגבל [להלן: "מכשיר חכם"].
(תשומת הלב כי ייתכנו מכשירים בעלי קישור אינטרנטי מוגבל אשר בהם ההזמנה לא תפעל כראוי, שכן הם מוגבלים על ידי חברת הסלולאר).

הגדרות:
· "הלקוח" – מזמין המוצר מ- DIGINET
· "האולם" ו/או "בעלי האולם" – המקום בו יערך האירוע.
· "המוזמנים" – פרטי המוזמנים לאירוע של הלקוח אשר נערך באולם ובעלי מכשיר חכם.
· "תשלום" – לא נדרש כל תשלום בהרשמה לשירות וביצירת האירוע. כל התשלומים לחבילות השונות יידרשו וישולמו מראש על ידי הלקוח לפני קבלת השירות והשדרוג מ-DIGINET.
· "החבילה הבסיסית" - חבילה המוצעת בחינם ומוגבלת לכמות של עד 100 הזמנות ואישורי הגעה לאירוע מסוג חתונה ועד 50 הזמנות ואישורי הגעה לשאר סוגי האירועים וכולל שדרוג לחבילות בתשלום.
· "חבילות בתשלום" - כל חבילה הכוללת שדרוג להזמנה שאינה חלק מהחבילה הבסיסית
לקוח שמצטרף לשירותי DIGINET לרבות החבילה הבסיסית:
1. קרא והסכים עם תנאי התקנון.
2. אחראי באופן אישי על תוכן הנתונים שהוא מפרסם באתר, על פרטיות ושמירת הנתונים הנחוצים להרשמתו לשירות.
3. מתחייב שלא לעשות שום עסקאות בלי הסכמתה של מפעילת השירות, לא להציע לעשות עסקאות עבודה או שירותים, לא להשתמש באתר כאמצעי פרסום או דברי פרופגנדה.
4. מוסר ל-DIGINET בלעדיות לשינוי נתונים המועלים ע"י הלקוח לאתר או מסורים בכל דרך אחרת, כך שלכל אחד מנותני השירות של DIGINET תהיה גישה אליהם באופן אינטראקטיבי בכל זמן נתון ומכל מקום לצרכי תמיכה ושירות.
5. מתחייב שכל המידע אודות האירוע המוזן ע"י מוזמני האירוע הינו באחראיות הלקוח.

DIGINET שומרת לעצמה זכות:
1. לבצע שינוים באתר.
2. לספק שירותים בחינם ובתשלום ללקוחות (להלן "שירותים")
3. להכניס שינויים בתקנון באופן חד-צדדי.
4. לבצע שינויים בשירותים, תוקפם ומחירם.
5. לבצע עדכונים ושדרוגים למערכת.

ההזמנה הדיגיטלית כוללת:
1. הזמנה דיגיטלית מותאמת לרזולוציות שונות.
2. אישור / ביטול הגעה: בכל הזמנה קיימת מערכת עם טבלת אישורי הגעה, בה יוכלו המוזמנים לאשר / לבטל את הגעתם לאירוע. את התוצאות יקבל הלקוח בטבלה מסודרת בממש הניהול שלו.
3. עיצוב ההזמה: הלקוח יוכל לבחור עיצוב להזמנה, לפי טעמו האישי, מתוך רשימת עיצובים קבועה שנמצאת באזור העיצובים בממשק הניהול שלו.
4. העלאת תמונות: כחלק משירות ההזמנות הדיגיטליות ,ללקוח קימת האפשרות לבחור להעלות תמונות שיוצגו בהזמנה לכלל האורחים.
הלקוח מתחייב לשלוח תמונה שהוא בעל הזכויות בה ואינה מפרה את חוקי מדינת ישראל כמו כן ,לא יאושרו תמונות בהן קיים תוכן :פורנוגרפי ו/או מעודד הימורים ו/או מעודד עישון סמים . ו/או אלימות
DIGINET שומרת לעצמה את הזכות לקבוע האם התמונה עומדת בקריטריונים או לא ולה הזכות הבלעדית לקבוע האם תוצג או לא.
5. ניווט לאירוע: בלחיצה על כפתור הניווט, יעוברו המוזמנים לאפליקציית ניווט חיצונית אשר תנחה את המוזמנים להגעה ליעד.
6. מפת הגעה: ההזמנה תכלול מפת הגעה דינמית שבעזרתה יוכלו המוזמנים להגיע בקלות למקום האירוע.
7. סרטון וידאו: במידה ויבחר הלקוח, הינו יכול לצרף קישור לקטע וידאו מ-YouTube. תוכן הוידאו הינו על באחראיות הלקוח ועמידה בתקנון השירות של YouTube.
8. זכויות יוצרים של DIGINET:
אין לעשות שימוש מסחרי ו/או לא מסחרי בהזמנה ובעיצובים המסופקים ע"י DIGINET.
DIGINET רשאית בכל עת להוסיף תוספות ו/או לבצע שינויים בהזמנה שלא הוגדרו בתקנון בהתאם להחלטה ושיקול דעתה ללא מעורבות ו/או עדכון צד הלקוח.

השירותים והחבילות המוצעים ללקוח:
1. ניהול אישורי הגעה ללא הגבלה חבילה זו מאפשרת ללקוח להסיר את מגבלת צבירת אישורי ההגעה שנוצרה בעת הרישום לפי סוג ההזמנה ובכך תאפשר לו לצבור אישורי הגעה במערכת ללא הגבלה.
2. חבילות תזמון שליחת הודעות ב-SMS שירות הודעות סמס עם אפשרות משלוח הזמנה ותזכורת לפני מועד האירוע ולרשימת המוזמנים וזאת בתאריך ושעה שיקבעו על ידי הלקוח. כמו-כן תינתן גם אפשרות משלוח תודה לאחר מועד האירוע לכל מי שאישר הגעה דרך המערכת וזאת בתאריך ושעה שיקבעו על ידי הלקוח.
על הלקוח מוטלת האחריות לבדוק מה כלול בכל חבילה, לוודא שיש נתונים ברשימת המוזמנים לפני השליחה ותלזמן את השליחה לפי המועד הרצוי עבור כל חבילה.
יודגש כי המסרונים יישלחו לכל הרשומות אותם הלקוח צירף למערכת ובתנאי שמספרי הטלפון הנייד שלהם תקינים ומאפשרים קבלת הודעות סמס. מסרונים יישלחו גם למוזמנים שלא הגיעו וידוע ללקוח כי למערכת אין שום דרך לגלות האם מוזמן הגיע ו/או לא הגיע ולכן לא תהא כל טענה בעניין.
לא נוכל להבטיח קבלת מסרונים למכשירים ניידים שמוגדרים בעת "מצב נדידה" או "במצב טיסה".

DIGINET תהיה רשאית בכל עת לבצע שינויים ו/או תוספות בממשק הניהול של האירוע שלא הוגדרו בתקנון זה בהתאם להחלטה ושיקול דעתה ללא מעורבות ו/או עדכון מצד הלקוח.

סעיפים נוספים:
1. DIGINET בעלת כל הזכויות במוצר וכל פגיעה בזכויות תגרור תביעה ללא כל צורך בהוכחת נזק.
2. הצטרפות ל-DIGINET מהווה אישור לתקנון לזה.
3. אישור התקנון, ממצה את היחסים המשפטיים בין הצדדים ולא תהיה כל נפקות לכל מו"מ, הסכם, הבנה, התחייבות או מצג אשר היו, אם היו, ככל שהדבר נוגע להתקשרות בין הצדדים, בין בכתב ובין בעל פה בין הצדדים עובר לחתימת הסכם ההזמנה. לא יהיה תוקף לכל תיקון או שינוי אלא אם נערך בכתב ונחתם על ידי שני הצדדים.
4. אי תשלום התמורה על ידי הלקוח ל- DIGINET כמוסכם יהווה הפרה יסודית של ההסכם מצד הלקוח ויקים לחברה את הזכות לבטל את ההסכם לאלתר ולהפסיק את השירות, ללא כל הודעה מוקדמת.
5. ל- DIGINET קיימת הזכות להוסיף להזמנה ו/או לניהול האירוע את הסימן המסחרי וקישור לאתר החברה של DIGINET.
6. ל- DIGINET הזכות להוסיף מידע פרסומי בניהול האירוע או בבחירת החבילה הבסיסית בכל עת.
7. DIGINET לא תישא בשום אחריות במקרה של טעות עיצוב ו/או טעות בכיתוב ו/או טעות בפרטי האירוע לרבות מיקום האירוע, תאריך האירוע, בעלי האירוע וכו' (להלן: "התכנים"). הלקוח מזין את התכנים והוא האחראי להם, לא תהיה לו כל טענה ו/או תלונה ו/או תביעה כנגד DIGINET. נציגי התמיכה והשירות של DIGINET יהיו רשאים לשנות את הנתונים על-מנת לספק ללקוח עזרה לקבלת שביעות רצון מספק ושירות יעיל.
8. יובהר כי ההזמנה ומוצריה הנלווים, יפעלו אך ורק במכשירים חכמים מדור 3 ומעלה בעלי קישור אינטרנטי שאינו מוגבל [להלן: "מכשיר חכם"] (תשומת הלב כי מכשירים בעלי קישור אינטרנטי בהם הגלישה מוגבלת על ידי חברת הסלולאר, ההזמנה לא תפעל כראוי). לפיכך, DIGINET לא מתחייבת כי ניתן יהיה לפתוח את הלינק שישלח אל המוזמנים בכל מקרה, שכן הדבר תלוי בסוג המכשיר הסלולארי, הקישור שלו לרשת האינטרנט וכן בשיתוף פעולה של המוזמנים. קיים מצב בו הזמנה תפתח בתאימות חלקית, כאמור לעיל, הדבר תלוי בסוג המכשיר הנייד.
9. ההזמנה תאוחסן על גבי שרתי DIGINET ותישאר בשרתים 30 יום לאחר מועד האירוע. לאחר 30 יום ממועד השליחה, ההזמנה אינה תהיה פעילה יותר לאלתר. יובהר כי ל-DIGINET לא תהיה כל אחריות לאובדן ההזמנה כתוצאה של כח עליון, קריסה ארצית או עולמית של רשת האינטרנט או תקלה לא צפויה בשרתים. בכל אחד מן המקרים הנ"ל לא תהיה ללקוח כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד DIGINET.
10. פלט תוצאות של מערכת אישורי ההגעה בנייד / במחשב הינו לשימושם של הלקוחות ואין להסתמך עליו בלבד, שכן סביר שלא כל המוזמנים יעשו שימוש בהזמנה. לפיכך, האחריות הסופית לקבלת אישורי ההגעה ולהשלמת החוסרים בגין אישורי ההגעה הינה באחריות הלקוח. יובהר כי הפלט אינו כולל השלמות אישורי הגעה של מוזמנים אשר לא אישרו הגעתם.
11. הובא לידיעת הלקוח שביצוע מחויבויות DIGINET על פי הסכם ההזמנה מותנה בין היתר בקיומם של הסכמים בינה לבין ספק התשתית ובין ספק התשתית לבין המפעילים הסלולאריים השונים. בכל מקרה שבו יסתיים ההסכם בין ספק התשתית לבין מפעיל סלולארי כלשהו, מכל סיבה שהיא, יפסקו השירותים להינתן למנויי אותו מפעיל סלולארי. כמו כן, הלקוח מודע לכך שהמפעילים הסלולאריים עשויים מעת לעת להשעות, להפסיק, להגביל או לחסום את מתן השירותים באופן זמני או קבוע, או לשנות את תנאי התקשרותם עם ספק התשתית באופן אשר יחייב התאמה או שינוי של תנאי טופס הזמנה זה. ללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה בקשר לכך.
12. הלקוח יודע שהמפעילים הסלולאריים רשאים לנתק ו/או להפסיק ו/או להשהות ו/או להגביל ו/או לחסום מתן שירותי רט"ן לרבות השירותים החיוניים לצורך ביצוע התחייבויות החברה על פי הסכם ההזמנה, למי מלקוחות הקצה או לכלל לקוחות הקצה או לסוג מסוים של לקוחות קצה, בין ביוזמת המפעיל הסלולארי, בין לבקשת לקוח הקצה, ובין בעתות חירום, ולא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד DIGINET ו/או כנגד המפעיל הסלולארי בקשר לכך. במידה וחסימת לקוחות קצה כאמור תהא בדרך של העברת רשימת משתמשים חסומים ללקוח, הלקוח מתחייב להפעיל את החסימה כאמור באופן מיידי.
14. הלקוח מודע למגבלות הכיסוי הסלולארי ולאופי הקשר הסלולארי, להפרעות, להפסקות ולניתוקי השיחות שהינם במסגרת הנורמה הנוהגת לגבי תקשורת סלולארית, ולעובדה שבחלק מן האזורים בארץ יתכן שכיסוי התקשורת הסלולארית אינו מלא או רציף, ולא תהיה לו כל טענה או תביעה כנגד DIGINET ו/או כנגד המפעיל הסלולארי בקשר לכך.
15. ללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד DIGINET ו/או כנגד המפעילים הסלולאריים כתוצאה מנסיבות של כוח עליון, לרבות פעולות של צדדים שלישיים מעבר לשליטתם הסבירה של DIGINET ו/או ספק התשתית ו\או המפעילים הסלולאריים, או כתוצאה משינוי בחוק, בתקנות, בכללים או בהנחיות החלים על DIGINET ו/או המפעילים הסלולאריים.
16. הלקוח מצהיר ומתחייב כי כל התכנים לא יפרו ו/או יפגעו בכל פטנט, זכות יוצרים, סוד מסחרי, סימן מסחר, זכות קניינית אחרת של צד שלישי או כל זכות אשר הוגשה בקשה לרישומה על ידי צד שלישי, בארץ או בעולם.
17. הלקוח מצהיר ומתחייב כי הוא האחראי הבלעדי לתכנים ול- DIGINET ולמפעילים הסלולאריים לא תהא כל אחריות בקשר עם התכנים. מבלי לגרוע מהאמור בכל מקום אחר בהסכם זה, הלקוח מתחייב שהתכנים נשוא הסכם זה לא יכללו אחד או יותר מהתכנים המפורטים להלן:
א. כל חומר הפוגע ו/או עשוי לפגוע ו/או מפר ו/או עלול להפר זכויות קנייניות של אחרים, לרבות זכויות יוצרים או סימני מסחר.
ב. כל חומר פורנוגראפי או בעל אופי מיני בוטה או העלול לפגוע ברגשות הציבור.
ג. כל חומר הנוגע לקטינים ומזהה אותם, את פרטיהם האישיים או מענם ודרכי ההתקשרות עימם.
ד. חומר בלתי-חוקי, או חומר המעודד, תומך, מסייע, מספק הוראות לביצוע או מנחה בביצוע מעשה המהווה עבירה פלילית לפי דיני מדינת ישראל.
ה. כל חומר המהווה לשון הרע על אדם, או הפוגע בפרטיותו או בשמו הטוב.
ו. כל חומר שפרסומו או מסירתו נאסרו לפי הוראות כל דין.
ז. חומר בעל אופי או תוכן, עוין, מאיים, גס, גזעני, פוגע ברגשות הציבור, העלול להוות בסיס לתביעה אזרחית או מהווה הפרה אחרת של החוק הישראלי.
18. הלקוח מתחייב שלא להקים הזמנה נוספת עם פרטים זהים או תיאור דומה להזמנה המקורית שיצר.
ל- DIGINET קיימת הזכות לבחון את המקרה ובעת הצורך למנוע גישת משתמש לאירועים משוכפלים ולהסיר את קישור ההזמנה מבלי לפגוע בהזמנה ובפרטי המשתמש המקוריים שהלקוח יצר.